ДО УВАГИ СТРАХУВАЛЬНИКІВ: ПОДАЙТЕ ВЧАСНО ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗАСТРАХОВАНИМ
ДО УВАГИ СТРАХУВАЛЬНИКІВ: ПОДАЙТЕ ВЧАСНО
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗАСТРАХОВАНИМ
ОСОБАМ!
Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
нагадує страхувальникам, що після отримання коштів за страхуванням у зв’язку
з тимчасовою втратою працездатності від Пенсійного фонду України потрібно
у встановлені терміни здійснити виплату застрахованим особам коштів та
протягом місяця з дня проведення таких виплат надіслати повідомлення
встановленої форми про проведення таких виплат.
До впровадження технічних рішень щодо подачі повідомлень від
страхувальників про виплату коштів застрахованим особам в електронному
вигляді через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал
електронних послуг Пенсійного фонду України зазначені повідомлення у
паперовому вигляді приймаються, зберігаються і обліковуються в
Головному управлінні Пенсійного фонду України в Тернопільській
області.
Повідомлення може бути надіслано в електронному вигляді з
використанням електронного цифрового підпису або надіслано листом з
повідомленням, або надано страхувальником безпосередньо до Головного
управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області.
Зверніть увагу! У разі відсутності інформації від страхувальника про
виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення
фінансування, фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в
Тернопільській області здійснюють перевірку щодо використання
страхувальником коштів Фонду.