A A A K K K
для людей із порушенням зору
Копичинецька міська рада
Kopychyntsi City Council

Перелік документів для реєстрації місця проживання

Дата: 11.03.2024 08:46
Кількість переглядів: 112

Постанова КМУ від 07.02.2022 № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад», постанова КМУ від 23.09.2020 №911 «Про реалізацію експериментального проекту щодо застосування відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у свідоцтві про народження, та інформації про зареєстроване місця проживання, що є у володінні та розпорядженні Державної міграційної служби", адміністративних послуг».

Наказ МВС від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення
документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання»,
наказ МЗС від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних
установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово».

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:
1) заяву за формою згідно з додатком 2 до постанови КМУ від 07.02.2022 №265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»;
2) паспортний документ особи;

3) документи, що підтверджують:
право на проживання (перебування) в житлі, зокрема свідоцтво про право власності, ордер, договір оренди
(найму, піднайму), договір найму житла у гуртожитку (для студентів), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до
житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші підтверджуючі документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання (перебування) особи здійснюється за згодою власника (співвласників) житла, наймача та членів його сім’ї, уповноваженої особи житла (зазначені документи та згода не вимагаються під час реєстрації місця проживання малолітніх та неповнолітніх дітей за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання батьків або законних представників (представників), або одного з них. У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань для реєстрації місця проживання особи
додатково подається письмова згода відповідного іпотеко держателя або довірчого власника;

4) відомості або документ, що підтверджує сплату адміністративного збору;
5) військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
6) реєстраційний номер облікової картки платників податків;
7) унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);
8) паспортний документ іноземця та засвідчений у встановленому законодавством порядку переклад на
українську мову сторінок паспортного документу (для іноземців, осіб без громадянства);

 

У разі подання заяви представником особи, крім документів, зазначених вище, додатково подаються:

1) документ, що посвідчує особу представника;
2) документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законним представником малолітньої дитини.
Дитина віком від 14 до 18 років самостійно реєструє місце свого проживання за місцем проживання її батьків або інших законних представників чи одного з них без надання згоди такими особами.
Дитина віком від 14 до 18 років самостійно реєструє місце свого проживання за адресою іншого житла, ніж зареєстроване або задеклароване місце проживання її батьків або інших законних представників, за згодою батьків або інших законних представників чи одного з них.

Особи, які досягли 14-річного віку, самостійно подають заяву про реєстрацію місця проживання. У разі влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, до закладу для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім’ї місце проживання такої дитини реєструється за адресою такого закладу, дитячого будинку сімейного типу, житла проживання прийомної сім’ї.

Подання заяви про реєстрацію місця проживання/зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, у порядку і строки, встановлені Законом, покладається на органи опіки та піклування за
місцем проживання такої дитини. 

Бездомні та інші особи, які не мають постійного місця проживання (перебування), реєструють своє місце проживання (перебування) за адресою закладу для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг з проживанням, створеного відповідно до Закону України "Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей". Подання заяви про реєстрацію місця проживання таких осіб у порядку і строки, встановлені цим Законом, покладається на відповідну уповноважену особу спеціалізованої соціальної установи, закладу для бездомних осіб, іншого надавача соціальних
послуг з проживанням, в яких зазначеним особам надаються соціальні послуги відповідно до Закону України "Про соціальні послуги.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь