Копичинецька громада
Kopychyntsi Territorial Community
Малий Герб України
gov.ua
державні сайти України
 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 11.09.2025 17:26
Кількість переглядів: 31

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Назва предмета закупівлі: Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгової категорії 5-11 класів закладів загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) 55510000-8 Послуги їдалень

2. Вид процедури: Відкриті торги з особливостями

3. Ідентифікатор закупівлі:     UA-2025-09-11-004357-a

 4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Технічне завдання сформовано з урахуванням вимог чинного законодавства України та рішення Копичинецької міської ради від 24 вересня 2024 року № 2908. «Про організацію харчування дітей в закладах загальної середньої та дошкільної освіти Копичинецької міської ради у 2025 році»

Харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей,  а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.

Послуги гарячого харчування надаються учням 1-4 класів та учнів пільгової категорії 5-11 класів Ліцею №1 м.Копичинці Копичинецької міської ради Чортківського району Тернопільської області, Ліцею №2 м.Копичинці Копичинецької міської ради Чортківського району Тернопільської області та Ліцею с. Яблунів Копичинецької міської ради Чортківського району Тернопільської області

Кількість діто-днів може змінюватись протягом року.

Щоденна кількість обідів визначається згідно із замовленням, яке надають класні керівники.

Харчування учнів здійснюється за місцем навчання безпосередньо в їдальні закладу (їжа готується на харчоблоці закладу), у дні, коли проводиться навчання. Приготування їжі в іншому місці з послідуючою її доставкою в їдальню школи не допускається.

Замовник надає у користування приміщення, технологічне обладнання харчоблоку закладу освіти згідно окремого договору оренди.

Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій), повинні бути якісними та відповідати стандартам та вимогам, які передбачені чинним законодавством України та іншим нормативним документам, відповідати всім принципам та вимогам безпечності харчових продуктів на базі системи НАССР.

Продукти, з яких готуються страви, не повинні містити синтетичних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів смаку, штучних консервантів. Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість.

Відповідальність за виконання норм харчування і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на учасника, що забезпечує харчування учнів. 

Продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні мати всі необхідні відповідно до законодавства документи, що підтверджують їх  якість та безпечність, та відповідати гігієнічним вимогам до харчових продуктів.   

Режим і графік харчування дітей та примірники чотиритижневих меню узгоджуються з керівником закладу. Меню складається з різним виходом страв.

Кількість учнів може змінюватися  відповідно до фактичного відвідування.

Продовольчий товар та сировина повинна мати документи, що засвідчує якість та безпечність харчової продукції (сертифікат якості, сертифікати відповідності,  якісне посвідчення, декларація виробника, гігієнічний висновок, тощо).

Термін зберігання товару повинен відповідати  санітарним нормам зберігання. Продуктів харчування до закладу повинні доставлятися спеціалізованим транспортом, харчування дітей повинно бути збалансованим та раціональним з дотримування санітарно-гігієнічних умов.

Учасник повинен забезпечити необхідну кількість штатного персоналу для приготування їжі, миття посуду, прибирання харчоблоку, видачі готових страв, повного сервірування столів та прибирання столів.

Персонал, який планується залучати безпосередньо до приготування їжі, повинен мати медичні книжки з результатами проходження періодичних профілактичних медичних оглядів, та інші необхідні документи.

Під час надання послуг та приготування їжі учасник забезпечує безперешкодний доступ на харчоблок працівникам замовника, здійснюючим контроль і нагляд, для проведення перевірки відповідності виробництва, зберігання, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів.

Учасник повинен щодня проводити бракераж готових страв за участю медичного працівника школи чи іншої визначеної керівником закладу відповідальною за проведення бракеражу особою/ами. У разі встановлення та актування бракеражем факту неякісного приготування готових страв їх заміна повинна бути проведена не пізніше ніж протягом двох годин (у  відповідності до вимог п.24 постанови 305). та забезпечити дотримання вимог щодо відбору  і  зберігання добових проб страв.

Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати їдальню достатньою кількістю столового та кухонного посуду, кухонного інвентаря, спеціального та санітарного одягу, миючими і дезінфікуючими засобами, здійснювати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання харчоблоку, здійснювати централізоване прання санітарного одягу, вживати заходи щодо забезпечення дотримання правил пожежної безпеки.

Надання послуг повинно здійснюватися лише при наявності умов для дотримання правил особистої гігієни персоналом харчоблоку.

Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати належний санітарний стан харчоблоку замовника.

Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати збереження приміщень та обладнання, розташованого в харчоблоку замовника. У разі необхідності здійснювати проведення поточних ремонтів приміщень, інженерних мереж та відшкодування завданих збитків.

На вимогу замовника учасник повинен представляти документи про якість та безпечність на усі продукти харчування, які використовуються для надання послуг.

Учасник несе відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування  та   продовольчої  сировини,  готової  продукції  відповідно  до законодавства України.

 Учасник є відповідальним за організацію харчування дітей та додержання вимог санітарного законодавства.

Учасник зобов’язується:

  • Власною працею, професійними та іншими знаннями, навичками та вміннями організовувати повноцінне, безпечне і якісне харчування учнів.
  • Забезпечувати приготування їжі лише з безпечних і якісних продуктів харчування і продовольчої сировини, додержуватись умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, правил особистої гігієни працівників харчоблоків.
  • Суворо дотримуватися правил приймання надходження продуктів, вимог кулінарної обробки харчових продуктів, термінів зберігання та реалізації продуктів, що швидко псуються.
  • Погодити чотиритижневе меню у встановленому порядку.
  • Забезпечити харчування учнів за місцем навчання, безпосередньо у навчальному закладі, у дні коли проводиться навчання.
  • Проводити поточний ремонт приміщень харчоблоку, у т.ч. допоміжних приміщень, теплового та холодильного обладнання їдальні.
  • Забезпечити належне санітарне утримання приміщень їдальні, технологічного обладнання та інвентарю.
  • Укомплектувати  штат працівників шкільної їдальні кваліфікованими кадрами, що мають досвід роботи з організації дитячого харчування та забезпечувати своєчасне й обов'язкове проходження  медоглядів  відповідно до вимог чинного законодавства.
  • Забезпечити дотримання правил з безпеки життєдіяльності, дотримання правил пожежної безпеки.

Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам:

1. Вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»

2. Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість,  затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116  від 02 лютого 2011 року (із змінами).

3. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.

4. Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».

Виконавець несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання згідно норм чинного законодавства України.

 

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до рішення Копичинецької міської ради від 25 серпня 2025 року № 3258 Про внесення змін до бюджету Копичинецької міської територіальної громади на 2025 рік, фінансується з коштів державного та місцевого бюджету.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі:

КПКВ 0611021 – 80 325,00 грн

КПКВ 0611279 – 188 763,75 грн.

Разом 269 088,75 грн з ПДВ

7. Обґрунтування очікуваної вартості:

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», отримано комерційні пропозиції від постачальників товару тощо.

Розрахункова кількість діто-днів по закладах станом на 01.09.2025:

Ліцей № 1 – 109 учнів 1-4 кл.

Ліцей № 2 – 86 учнів 1-4 кл.

Ліцей с. Яблунів – 60 учнів 1-4 кл.

255 х 21 (роб.дн. у вересні) = 5355 діто - днів

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь